odsazeni v latexu

HOST user rbonk at host.sk
Fri May 3 12:12:50 CEST 2002

On Fri, May 03, 2002 at 11:50:23AM +0200, Zdenek Wagner wrote:

> Obavam se, ze \noindent \indent nepovede ke spravnemu vysledku. Standardni
> \section, \subsection apod. zavolaji pri svem rozvoji \@startsection s
> prislusnymi parametry. Mezera nad nadpisem ma zapornou velikost. Vezme se
> tedy absolutni hodnota a nastavi se \@afterindentfalse. Poslednim makrem
> rozvoje je \@afterheading, ktere neodsadi prvni radek a udela jeste
> nekolik dalsich veci (viz napr LaTeXova kucharka). Pokud zmenite volani
> \@startsection tak, aby mezera nad nadpisem byla kladna, nastavi se
> \@afterindenttrue. \chapter a \part jsou delany trochu jinak, v nich se
> [...]

Ano mate pravdu, funguje to tak ako ste napisali. V dokumente som pouzil aj
\usepackage{indentfirtst} a tiez \indent v prvom odstavci. Cim som si
mylne myslel ze odsadi len tam kde je \indent ( u mna v kazdom prvom
odstavci). Teraz som spravil %\usepackage{indentfirtst} a LaTeX na
\indent nereagoval, teda neodsadil prvy odstavec. Co znamena ze \indent
mozem kludne odstranit zo zdrojakov a odstavec bude odsadeny vdaka
\usepackage{indentfirtst}. Dakujem za uvedenie do obrazu.

BTW: preco \usepackage{indentfirtst} neodsadzuje prvy odstavec v
prostredi {titlepage}?

Este raz dakujem.

-Rado