Problemy s ConTeXtem

David Antos xantos at informatics.muni.cz
Thu May 2 16:47:09 CEST 2002

Martin ``BruXy'' Bruchanov <bruxy at oceany.cz> writes:

Zdravim,

> do tetexu z RH7.1CZ jsem pridal nejnovejsi instalaci z
> http://www.pragma-ade.com/, vygeneroval jazyk: texexec --make
> --language=cz --alone

pro instalaci navrhuji postup: smazte vse, co souvisi s ConTeXtem;
nainstalujte ho a pustte texhash, pak primo v web2c podadresari
vygenerujete formaty (cesta nejmensiho odporu je i pro cestinu pouzivat
en format, jen mu pridat ceske vzory deleni, to se nejsnaz udela
texexec --language=en,cz --alone --make en), pak znovu texhash,m aby
nasel formaty.

> Problem je ten, ze prikaz "texexec pokus.tex" se neprelozi, prekla se
> zasekne na prvnim prikazu z ConTeXt maker, a nejde mi prelozit napriklad
> ani http://www.econ.muni.cz/~qasar/tex/cont-pre.zip, ktery jsem pro prvni
> pokusy stahnul.

Poslete log, ale ne cast, ktera je spravne. Poslete to, kde jsou
chybova hlaseni.

> Jak donutit tetexec pracovat ?

To nebude nejsip problem texexecu, to je jen Perlovy script, ktery vola
spoustu dalsich veci.

> PS: Neuspecny pokus...
> \starttex
>         \framed { Pokus }
> \stoptex

A co takhle
\starttext
\framed{Ja jsem text}
\stoptext
to by fungovalo?

BTW, ze se nepodari prelozit Qasarovu prezentaci, to bych se ani moc
nedivil, pokud se dobre vzpominam, tak tam delal dost experimentalni
veci na tehdy nejnovejsi bete, od tech dob uz muze byt par veci jinak.

Jinak pro problemy s ConTeXtem se docela hodi mailing list spravovany
NTG (doklikate se z www.pragma-ade.com), pristi tyden bude Hans
odpovidat casteji, az se vsichni vratime z EuroBachoTeXu :-)

D.A.

--
Snazim se branit predstavam, ze clovekem byt prestavam
-- Radek Pastrnak