Upresnenie

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Thu May 30 13:33:23 CEST 2002

Viem, ze o toto tu nejde, a preto som tentoraz uz radsej zmenil subject. Rad
by som vsak vedel, kde je to dokumentovane v TBN; chcel by som makro \mirror
osetrit tak, aby nedochadzalo k (mnou) nepredvidatelnemu spravaniu TeXu.

Tento moment ma skutocne velmi zaujima, lebo doteraz som si myslel, ze ked
dam do vertikalneho zoznamu prikaz, makro, ktore neovplyvnuje sadzbu tak ju
skutocne ani neovplyvni.
(Napr. makro, ktore zmeni hodnotu nejakeho nepouzivaneho registru)
Pokial by som ho dal napr. na zaciatok nejakej polozky tabulky, tak
samozrejme by sa to mohlo stat.

Vopred dakuje

A. Surda