manuscript

Matej Cepl cepl.m at neu.edu
Thu May 16 16:57:57 CEST 2002

Dobrý den,

z pravděpodobně velice zvrhlých pohnutek jsem si vyrobil LaTeXe
styl, který emuluje pomocí TeXu ,,sazbu`` z psacího stroje (za
upozornění na \spaceskip děkuji Štěpánu Kasalovi). Přivítám
jakékoli připomínky k němu (jiné, než že to je úplná pitomost)
a ještě mám jednu otázku: někde na dejanews jsem našel zmínku
o \xspaceskip -- co to je za zvíře a k proč bych ho měl nastavit?

	Hezký den

		Matěj

Matej Cepl, cepl.m at neu.edu
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

Of all tyrannies, a tyranny exercised for the good of its victims
may be the most oppressive. It may be better to live under robber
barons than under omnipotent moral busybodies. The robber baron's
cruelty may sometimes sleep, his cupidity may at some point be
satiated; but those who torment us for our own good will torment
us without end, for they do so with the approval of their
consciences.
    -- C. S. Lewis