Re: čárový kód

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu May 2 09:57:00 CEST 2002

On Tue, 30 Apr 2002, Josef Polach wrote:

> Prave carovym kodem se zabyval Petr Olsak a napsal pro to nejakou podporu.
> Urcite bude k nalezeni na jeho strankach a v archivu. Melo by se k tomu dat
> dostat na http://math.feld.cvut.cz/olsak/ (dokumentace, literatura) a dole
> na stránce je odkaz na archiv.
>
> Ještě jsem to nezkousel, protoze jsem to dosud nepotreboval.

V puvodnim dotazu neni zrejme, o jaky carovy kod se jedna (je mnoho
ruznych druhu). Predpokladam, ze je to EAN13, ktery se pouziva na knihach.
Presne to udelal Petr Olsak pro plain a ja to pouzivam v LaTeXu. Je nutno
pamatovat na jednu zaludnost: pokud v cslatexu pouzijete
\sepackage[split]{czech} (totez pro slovak), pak pred pouzitim EAN musite
zmenit kategorii spojovniku: \catcode`\-=12

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/