OT: Odbarveni postscriptu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 28 11:27:36 CET 2002

Vzhledem k tomu, ze jde o prevod z PDF a nebudou tam tedy asi
zadne divoke programove konstrukce, tak by to melo jit.
Nemam cas to zkouset, ale postupoval bych asi nasledovne:
- prevod do PS, zvlast liche a zvlast sude strany.
- nalezt prikazy set***color, kde *** muze byt rgb, cmyk ...
- editovat cisla PREDCHAZEJICI temto prikazum (pomoci
  funkce najdi/vymen editoru, kouzelnici by si na to napsali script)
  (lze predpokladat, ze vysledkem prevodu PDF -> PS bude konzistentni
  zapis techto prikazu v celem dokumentu)
- takto ziskane PS vytisknout, asi bych se uz nenamahal se skladanim
  sudych a lichych stranek zpet do jednoho dokumentu, pokud to ma byt
  jen pro tisk.
Bude hodne zalezet na tom, jak je vytvoreno to PDF a jak dopadne
prevod. PS soubory jsou textove a tedy teoreticky snadno editovatelne,
ale muze to nekdy byt vakovy galimatyas, ze se v tom nikdo nevyzna.

A jeste si neodpustim poznamku: je to krasny priklad toho, jaka
zverstva pachaji reklamni agentury. Uz jsem partkrat videl i
drobny cerveny tisk na cernem pozadi; mam docela dobre oci, ale
tohle se neda cist.

                   Lubos Kloc