Jak udelat a4 na lezato v pdf?

Pavel Janík Pavel at Janik.cz
Wed Mar 27 12:16:17 CET 2002

   From: pali at tmapy.cz (Pavel Lisy)
   Date: Wed, 27 Mar 2002 10:27:37 +0000 (UTC)

Zdravím,

   > zacal jsem si trochu hrat s pdflatexem a nazazil jsem na problem.
   > Pokud sazim nejakou stranku na lezato napr pomoci
   >
   > \documentclass[twoside]{article}
   > \usepackage{a4}
   > \usepackage{landscape}
   > \usepackage{czech}
   > \begin{document}
   > \pagestyle{empty}
   >
   > tak mam v dvi spravne a4 na lezato, ale v pdf
   > (po pdfcslatex soubor.tex) mam a4 na stojato a text oriznuty.
   > Delam neco spatne, nebo je to normalni :-( ?

musíte nastavit i pdfpaper*. Já LaTeX nepoužívám, ale co třeba:

\pdfpageheight=210mm
\pdfpagewidth=297mm
\hsize=297mm
\vsize=210mm

Takto to používám v makrech pro slidy. Jde to myslím nastavit i v pdftex.cfg
--
Pavel Janík

It's entirely untested, but it looks good and compiles. Ship it!
                  -- Linus Torvalds in linux-kernel