Word2TeX

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Tue Mar 26 12:25:01 CET 2002

>dSubject: Re: Word2TeX
>

> Dostupnu dokumentaciu k .rtf mam, ale nie je tam popis ukladania
> vzorcov cez
> MS Equation - co je moj problem.
> -c-

To Vas nemusi zaujimat, lebo word2tex doteraz zvladol vsetko, urcite aj
vzorce cez MS Equation. Prve verzie z niektorych vzorcov vyrabali obrazky,
ale posledna verzia mi nezlyhala este ani raz.

Odradzam Vas od vyroby vlastneho konvertoru matematickych vzorcov. Jeden
amatersky uz na sieti bol, ale zastaral skor ako bol dotiahnuty do konca.
RTF subory z poslednych verzii Wordu vyzeraju celkom inac ako tie niekolko
rokov stare. Objavuju sa stale nove prikazy (ktore sa vsak mozno  len
predtym nepouzivali, lebo zoznam vsetkych prikazov som este nevidel).

A.S.