Pracuje Plain s BibTeXem?

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Mar 26 08:59:27 CET 2002

On Mon, 25 Mar 2002, Matej Cepl wrote:

> Jenom ze zvědavosti se zeptám, co máte proti tomu eplainu.

Dobry den,

dovolim si odpoved ponekud lehciho razu.

Vsimnete si, ze jsem eplain ve sve puvodni odpovedi nijak nevyvracel,
dokonce jsem se o nem vubec nezminil. Proti eplainu nemam vubec nic.
Nevim z ceho jste usoudil, ze proti nemu neco mam.

Osobne jsem zminku o eplainu povazoval za nejlepsi odpoved na danou
otazku. Predpokladal jsem, ze tazatel ji zaregistroval a ze se tudiz
k tomu nemusim vracet. Nicmene v tomto liste je obvykle, ze se sejde vice
odpovedi na stejnou otazku, tak jsem se rozhodl reagovat taky a s plnym
vedomim, ze ma odpoved bude "blbejsi" nez ta o eplainu. Ma odpoved mela
byt spise nezavaznou uvahou vysvetlujici, proc asi v plainu nenajdeme
k tomuto problemu hotove reseni.

O eplainu jsem se nezminil taky proto, ze jej moc neznam. Nikdy jsem jej
nebyl nucen pouzit.

Petr Olsak