Licence k Lido (bylo Re: jaký times-roman ?)

Dalibor Straka dast at regionet.cz
Thu Mar 21 17:18:21 CET 2002

I Vam preji pekny den,

zadivate-li se pozorne na %SUBJECT%. Je v nem napsano, a zde bych si
dovolil citovat: "bylo Re: jaky times-roman". Autor tim naznacuje jakousi
souvislost s predchozim thread. Prectete si alespon par poslednich
prispevku, napriklad dohady na tema: mohu vydat knihu s pismem Lido aniz
bych si jej koupil?

Verim, ze se tim vse vyjasni.

S pozdravem Dalibor Straka