vkladani obrazku

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 21 09:32:31 CET 2002

Vasek Skrivan wrote:

> [...]
> Dokument je psany v LaTeXu a obrazky jsou vkladany pomoci includegraphics
> jako eps. Pokud prelozim textu, tak se v YAPu zobrazi spravne, pokud
> prelozim do PS pomoci DVIPS, tak je taky v poradku, ale pokud prelozim
> pomoci DVIPDF, tak je cast obrazku urizla.
>
> V textu mam spoustu dalsich obrazku a chyba se nevyskytuje. Vsechny obrazky
> byly vytvoreny v Corelu a ulozeny jako EPS. Text byl zachovan jako text.
> Zkousel jsem ho znovu ulozit, ruzne upravit, ale chyba je tam stale.
> Pokud mi muzete nekdo poradit, jak tuto chybu odstranit, budu vam moc

I Vam dobry den,

   Obavam se, ze pokud nekdo konkretne nenarazil na stejny problem
a nevyresil ho, asi tezko dostanete na takto formulovanou otazku
konkretni odpoved. Na Vasem miste bych jeste vyzkousel:

1) co se stane, kdyz udelam dokument neobsahujici nic jineho nez ten
zlobivy obrazek. Bude chovani stejne?

2) jak dopadne vyroba pdf jinymi moznymi cestami, t.j.
DVIPS + PS2PDF, jen obrazek pres PS2PDF a pak pdfTeX, pripadne
totez s Distillerem misto PS2PDF, pokud k nemu mate pristup.

Dale bych se asi zameril na BoundingBox a CropBox, tam bych asi
ve Vasem pripade tusil nejakou zradu. Podle mych zkusenosti
neni EPS, ktere leze z Corelu, vzdy zcela koser.

> Predem dekuji
> Vasek Skrivan

       Neni zac,

                  Lubos Kloc