\literalps at out

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Mar 20 10:42:46 CET 2002

On Wed, 20 Mar 2002, Petra Kynclova wrote:

> Dobry den,
>
> experimentuji s formulari v pdf a chtela bych pouzivat primo pdfmarks.
> V baliku hyperref a i napriklad v jj_game od D.P.Storyho pouzivaji
> makro \literalps at out

PS kod se zapisuje do DVI jako \special a zalezi na tom, jaky DVI ovladac
pak pouzijete. Pokud chcete velmi jednoduchy priklad, podivejte se na
http://icebearsoft.euweb.cz/tex/ na muj balik pro orezove znacky. Radeji
ho nepouzivejte, nasel jsem v nem chybu, ktera muze nekdy vadit, opravena
verze bude k dispozici behem nekolika dnu. TeXova cast ma jenom nekolik
radku, na pochopeni je to asi idealni.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/