nejdou 2 centr.\section po sobe?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Mar 20 10:40:47 CET 2002

Prikaz \centerline je v podstate \hbox a v tom se rozhodne nemuze
objevit
prikaz \section, ten patri do vertikalniho modu. Podobne Vam nepomuze
ani okoli center, to je asi to missing \item (okoli center je definovano
pomoci okoli list). Pokud chcete nadpis centrovat, musite zmenit
definici
\section. Doporucuji LaTeXovou kucharku p. Wagnera v jednom ze starsich
cisel Zpravodaje CSTUGu (bylo to vice pokracovani, musite najit to
spravne),
kde se o tom podrobne psalo. Pdf verze Zpravodaje muzete najit na
http://bulletin.cstug.cz/ (take se tam dostanete pres www.cstug.cz).
Zdravi
        Jaromir Kuben