opet: jak se vysazi.... (bylo) Re: Kde najdu archiv ? (prosim

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Tue Mar 19 16:33:07 CET 2002

On Mon, Mar 18, 2002 at 11:05:50PM +0000, petrch at regnet.cz wrote:
> dekuji za pomoc a za podnety. Popravde receno odpovedi, ac
> velmi vstricne, me trochu utvrdili, ze zde pro zacatecniky
> chybi (chybi, nebo neni vhodne nastrcen odkaz do FAQ),
> napriklad oproti programovani, neco jako "snippets", proste
> takove uzitecne ukazky z praxe.

1) Máte pravdu -- něco takového chybí.

2) Velice slušně to pro mě supluje archív této konference a
   archív comp.text.tex (viz. groups.google.com). Když bych
	hledal obchodní dopis tak bych do groups.google.com jednak
	"obchodni dopis" (google archivuje i cz.comp.cstex) a jednak
	"business letter" (asi raději rovnou do comp.text.tex) a
	očekával bych, že bych našel docela veliké množství rad.

3) Pokud Vám nevadí angličtina, tak na
	http://www.lyx.org/help/index.php3 je obrovské množství
	různých hintů, tipů, a pod., které jsou shromažďovány v rámci
	diskusního listu lyx-users. Některé z nich jsou orientované na
	LyX, ale vzhledem k tomu, že LyX používá LaTeX jako backend,
	tak jich je většina relevantních i pro uživatele přímého
	LaTeXu.

4) Pokud budete zaznamenávat jednotlivé problémy, na které
   narazíte, někde je vystavíte, tak pomůžete jiným i sobě (sobě
	tak, že každý bude jistě raději odpovídat jako pomoc veřejnému
	blahu nežli nějakému začátečníkovi :-).

Hezký den a nebojte se ptát!

	Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

See, when the GOVERNMENT spends money, it creates jobs; whereas
when the money is left in the hands of TAXPAYERS, God only knows
what they do with it. Bake it into pies, probably. Anything to
avoid creating jobs.
	-- Dave Barry