pdfplain a obrazky

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Mon Mar 18 10:33:17 CET 2002

>Vazeni pratele,
>
>   zkousim pouzit pdfTeX a nemohu nikde
>v dokumentaci najit, jak vkladat obrazky
>do pdfplainu. Mozna jenom spatne hledam,
>muzete mne napovedet ci nasmerovat?
>(jde mne primarne o vektorovou grafiku
>v pdf formatu).

Nasel jsem na CTANu primo skolicku od autora, mozna vam to nekdo napise
presne. Nez ale zacnete, zkontrolujte si, jakou mate verzi pdfTeXu. Dost
casu jsem ztratil, nez jsem prisel na to, ze mam starsi verzi, ktera ma jine
prikazy (napr. pdfimage postaru, nove pdfximage). Taky mj. ta stara verze
nevezme JPEG s progresivni kompresi. Jinak mi to v mezich mych potreb
funguje. (Konkretne distribuce SuSE LINUX 7.2, psal jsem jim o tom, vzali to
na vedomi, nevim ale, do ktere nove verze to daji, moc nadsene na to
nereagovali :( )

Zdravi Josef