Small caps

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Mar 15 12:17:50 CET 2002

On Fri, 15 Mar 2002, Anton Surda wrote:

> Dobry den,
>
> neexistencia cscsc9.pfb a nesympatie AcrobatReadera k .pk fontom si vyzaduju
> tento problem nejako vyriesit. Skalovanim z cscsc10 to nepojde, lebo by
> vznikli dvoje rozne  kapitalky a cislice. Najlepsie by asi bolo makro, ktore
> by previedlo male pismena na sedmicky kapitalky. Pretoze vacsinou ide o
> kratke hole texty, stacilo by to asi riesit lokalnym priradenim vsetkym
> malym pismenam kategoriu 13, atd. Nepracovalo by to vsak ak by text bol

Hlavne by prestalo fungovat uplne vse, protoze ridici sekvence je zpetne
lomitko nasledovane posloupnosti znaku s kategorii 11. Pak byste nenapsal
ani \end{document}...

Da se to resit virtualnim fontem, ktery by zavedl csr10 ve dvou
velikostech. Prislusny VF by se mohl dat do specialniho adresare tak, aby
si clovek mohl zvolit, zda pouzije bitmapovy font nebo nahradni virtualni
font.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/