pdftex versus ps2pdf

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Wed Mar 13 11:33:42 CET 2002

On Wed, 13 Mar 2002, Zdenek Wagner wrote:

> [...]

distiller zpravidla udela soubor nejmensi

> Nejde jen o kompresi, i kdyz i ta se da delat ruzne. PDF je velmi
> flexibilni format a prerovnanim objektu a zejmena opakovanym pouzitim
> jednoho objektu se da dost usetrit. To ale zvladne program, ktery
> zpracovava dokument globalne a muze tudiz nejakou optimalizaci provest.
> Rozdily velikosti PDF vytvorenych ruznymi nastroji jsou zcela prirozene.

Ano, pokud treba vkladate tentyz eps na nekolika/mnoha mistech, tak v
pdftexu to jde udelat usporneji, kdyz se tam ten obrazek vlozi jen jednou.
Na druhe strane aspon mne pdftex vklada presne tu bitmapu a v tom
rozliseni, v jake je, kdezto gs vsechno vyrastruje to zvoleneho dpi. Tim
se zase muze hodne usetrit pouzitim ps2pdf.

--
Ondrej Koala Vacha