Problemek s clenstvim

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Mar 12 13:52:53 CET 2002

On Tue, 12 Mar 2002, Zdenek Krelovec wrote:

> [...]
> databazi clenu moje jmeno (tj. kdy dojde k registraci).
> Registroval jsem se nekdy na zacatku unora a clensky prispevek byl
> zaslan z meho uctu presne 15.2. A do DB clenu se porad nemuzu dostat -
>  tzn, ze me to tam nemuze najit.
> Jo a na adrese secretary at cstug.cz se mi nikdo neoziva.
> Jak vlastne casto je DB aktualizovana ?
> Jestli mi nekdo muzete pomoct, tak mi dejte vedet primo na muj mail:
> anonym.mouse at seznam.cz nebo krelovec at students.zcu.cz, myslim, ze neni
> potreba odpoved posilat spet do konference.

Posilam odpoved i do konference, protoze takovy dotaz je dost casty.

Zalezi na tom, jakym zpusobem jste se registroval. Pri vstupu do CSTUGu je
totiz nutno udelat 2 veci:

1. vyplnit prihlasku
2. zaplatit clensky prispevek

Pri platbe clenskeho prispevku zadavate do variabilniho symbolu sve rodne
cislo, a to je taky jedina informace, kterou hospodar z vypisu uctu
zjisti. Kazdorocne najde hospodar platby od novych zajemcu, kteri pouze
zaplatili a nevyplnili prihlasku, takze odesilatele nelze identifikovat.
Prihlasku je mozno vyplnit na papire a poslat postou. Pak je nejake
zpozdeni, protoze to nekdo musi rucne prepsat do databaze. Pokud se
prihlasite vyplnenim formulare na WWW strankach, mel byste mit pristup v
zasade okamzite.

Pokud jste vyplnil prihlasku na WWW a mate problemy, ozvete se na
Dan.Ohnesorg at linux.cz, pokud jste posilal prihlasku postou, napiste na
secretary at cstug.cz

> Predem dik za odpoved.
> S pozdravem Z.Krelovec