cestina v anglickem stylu

st0rm at volny.cz st0rm at volny.cz
Tue Mar 12 10:23:05 CET 2002

Doporucuji napsat si vsechny specificke ceske znaky do jednoho
souboru a prevest je pomoci utility cs2cs (ci jak se to jmenuje) na
kodovani tex1 (myslim, ze existuje jeste tex2, ale to jem
nepouzival).

V tomto "kodovani" jsem mimochodem psal DP. Mozna narazite na jeden
maly preblem s dlouhym malym "i". misto, aby se napsalo jen \'i je
dobre napsat \'{\i}, protoze v prvnim pripade to "i" muze mit i tecku
(pokud se to preklada bez podpory cestiny a anglickym LaTeXem).

	St0rm