cestina v anglickem stylu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Mar 12 10:15:59 CET 2002

Hana Skoumalova píše:

> Když použijete
> \usepackage[T1]{fontenc}
> \usepackage[latin2]{inputenc}
> můžete psát normálně česky a bez obav to komukoliv poslat. Jestli místo
> latin 2 používáte jiné kódování, máte tyhle možnosti: cp852, cp1250,
> applemac a možná ještě nějaké další (viz manuál k inputenc).

To je sice pravda. Momentalne zpracovavam sborniky z konference a mohu
Vas
ujistit, ze kdyby mi nekdo neco takoveho poslal, moc by mne nepotesil.
Musel bych si to prekodovat. Zaprve mam format s fonty IL2, zadruhe
inputenc
ve sve instalaci nepouzivam. Takze by mi autori ze Spanelska,
Portugalska,
Jizni Ameriky a mnoho dalsich zemi mohli zkomlikovat zivot. A hadat
nekdy, jak to
bylo kodovane... Uz se tady mnohokrat mluvilo o tom, co se muze stat,
kdyz to poslete
jako soucast emailu (ne zazipovanou prilohu) a dojde k automatickemu
prekodovani.
V matematickych kruzich se to nedela. :-)

Zdravi
         Jaromir Kuben