PFB --> PFM

n_petr at seznam.cz n_petr at seznam.cz
Tue Mar 12 03:57:40 CET 2002

Ne to byl jen přecvak u emailů při odhlašování, omlouvám se. Už jsem si snad
obě dvě adresy odhlásil a budu používat pouze obyčejnou.

Já jsem se dočetl, že AFM je ořezaná a méně dokonalá verze PFM. A PFM se
generuje z PFB nebo se pletu ? PFB (a PFM výjimečně i AFM) používají
produkty Adobe a to PFM je zobrazitelné ve Windows (AFM samozřejmě taky). Já
bych potřeboval z PFB vytvořit přímou cestou hlavně PFM (AFM jako bonus k
tomu). Pořád žiju v domnění, že PFB je zdrojovým kódem jak pro PFM, tak pro
AFM nebo ne ? Co vůbec znamenají ty zkratky souborů ?

Děkuji mockrát, Petr Novák