EPS to PS

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Mar 11 20:53:07 CET 2002

Petr Honcu student píše:

> Dobry den,
> vim, ze se tato otazka tyka TeXu jen malo, ale nevedel jsem, kde se
> ptat.
>
> Mam asi 50 souboru eps a chtel bych z nich utvorit jeden ps (co
> soubor, to strana). Existuje na to nejaky program pro dos ci windows?
> Pokud ne, jak to mam napsat?
> Dekuji za pripadne odpovedi, Petr.

V psutils je nejaky nastroj na spojovani ps souboru, ale predpoklada to
podle dokumentace identicke fonty a radu dalsich veci. Spis lze cekat,
ze prime spojeni sotva pujde.

Udelejte texovsky soubor, kde na kazdou stranu vlozite jeden eps soubor.
V latexu nejlepe pomoci baliku graphicx a prikazu \includegraphics,
v plainu baliku epsf.tex a prikazu \epsffile.
Pak z toho udelejte pomoci programu dvips ps soubor.

Zdravi
        Jaromir Kuben