METAPOST z TeXlivu do emTeXu?

Jan Houstek houstek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Mar 11 01:32:31 CET 2002

Pokud jde o to dat METAPOST do EMTEXu (predpokladam, ze tam uz neni), tak
je treba nainstalovat bud plnou verzi EMTEXu, nebo MINI na 3 diskety a
pouzit disketu, kterou udelal Mira Broz a obasahuje prave METAPOST a pak
treba DVIPS a vubec veci pro podporu POSTSCRIPTU. Na internetu se snadno
najde.

Michat spustitelne programy EMTEXu a WEB2C-based TeXu (MIKTEX, FPTEX,
TETEX a buhvijakyjesteTeX) neni dobry napad (verte mi, nechce se mi to ted
dlouze zduvodnovat), s vecmi jako jsou fonty, baliky maker
apod. pochopitelne problemy nejsou.

Pokud se jedna o pomocne programy vicemene nezavisle na TeXove
infrastrukture (typu pstops, dviconcat, ...), tak ty je mozne pouzit z
libovolne distribuce (pokud ovsem nebude prilis vadit, ze narozdil od
EMTEXu pobezi tyto programy treba jen pod windows).

-- Honza Houstek