Re: rozpaleni vychodove radky

Slavek Herman signa at seznam.cz
Fri Mar 8 18:24:39 CET 2002

> \advance\parfillskip 1em

> zabrani, aby zustalo mene nez 1em - neni to vzdy presne to, co popisujete,
> ale ma to vysledek, ktery asi chcete. Mate-li nenulovou odstavcovou zarazku,
> je lepsi misto 1em pouzit \parindent.

mam pocit, ze vyse uvedene nastaveni zpusobi, ze vychodova radka bude
o velikosti alespon 1em. ja vsak potrebuji, aby v pripade, ze
parfillskip vlozeny za vychodovy radek byl velky 1em a mene, se
smrsknul na nulu a tim vychodovy radek natahnul.

zkusim nejak zprovozuschopnit myslenku pana Wagnera, ktera vypada, ze
by mohla fungovat.

kdybyste vsak jeste nekdo na neco prisel. (na neco jednodusiho, 100%
funkcniho, atd.), tak prosim napiste.

dekuji

www.foto.cz – online centrum fotografie! Tisk fotografií online, digitální fotoaparáty
za bezkonkurenční ceny. Při registraci časopis Foto a Video zdarma.