Re: rozpaleni vychodove radky

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Mar 8 16:43:53 CET 2002

On Fri, 8 Mar 2002, Slavek Herman wrote:

> to jsem nejak nepochopil. to 10 cm je asi sirka sazby, ale kde je ta
> podminka, ze kdyz je parfillskip mensi nez 1em, tak se zmensi na 0em?
> tedy takovou nejakou predstavu jsem mel. nemam moznost to ted
> momentalne vyzkouset, ale toto se mi nejak nezda.

Omlouvam se, asi jsem prilis rychle a nepozorne cetl. Uvedeny priklad
zajisti, ze \parfillskip je nejvyse 10 cm. Asi by to slo vyresit
predefinovanim \par tak, aby se na konec odstavce vkladalo \penalty0\hbox
to1em{\hss} a pak by se testovalo (prechodem do matematickeho rezimu), zda
vychodova radka ma sirku presne 1em. V kladnem pripade by to znamenalo, ze
se odlomil prave ten pridany \hbox a bylo by treba vratit se vertikalne
zpet o \baselineskip.

> Slavek
> Herman

> Mobilni pripojeni k internetu s GPRS> Vzdy pripojen. Jeden klik a jste v tom: http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=24283%26url=http://www.gprsforum.cz