Metafont

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Thu Mar 7 16:25:04 CET 2002

On Thu, Mar 07, 2002 at 02:23:34PM +0100, Stanislav Rataj wrote:
> mam nasledujici problem ... mam logo v metafontu (logo.mf)
> a potrebuji z toho udelat pdf-ko. Jeste jsem se vsak
> s metafontem nepotykal a tak nevim, jak na to. Predem diky za
> radu.

Vytáhněte si METAPOST. Není to sice 100% totéž, ale jeho výstupem
je PostScript. V distribuci máte k němu základní dokumentaci,
ostatní najdete na Webu. Zkuste

	mpost logo.mf

a pokud nebude řvát a vyplivne soubor s číselnou přílohou, máte
téměř vyhráno. Přidejte na začátek zdrojáku

	prologues := 2;

a zpracujte ještě jednou. Výsledkem je použitelný EPS, který
můžete naimportovat do {La}TeXového dokumentu pomocí
\includegraphics z balíčku graphic[sx]. Musíte, ale přidat někam
do preambule (po \usepackage{graphics}) tento příkaz:

	\DeclareGraphicsRule{*}{mps}{*}{}

Pokud Vám bude mpost nadávat, tak bohužel musíte projít zdroják
a najít, co je problém (zkuste mi když tak ten zdroják poslat,
kouknu se na něj).

Matěj Cepl

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

See, when the GOVERNMENT spends money, it creates jobs; whereas
when the money is left in the hands of TAXPAYERS, God only knows
what they do with it. Bake it into pies, probably. Anything to
avoid creating jobs.
	-- Dave Barry