10^{-3}

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Thu Mar 7 10:54:34 CET 2002

On Tue, 5 Mar 2002, Josef Svoboda wrote:
> Muzete si byt jista, ze $-8$ je spravne.

A dodam, ze samozrejme neni rozdil mezi unarnim a binarnim minusem.
Pan ucitel zrejme prilis dlouho koukal do zvrhle vysazenych textu, kde nekdo
ve Wordu stiskl klavesu minus a myslel, ze se mu vysadi minus.

> Myslim si ale, ze v odbornem textu neni vhodne pouzivat '--' ve vyznamu 'az'.
> Dal bych prednost bud primo slovu 'az', nebo zavorkam ohranicujicim interval.

Dodam, ze pokud by se jednalo o interval, bylo by lepsi uvest nejprve dolni
hranici a potom horni, tedy $[10^{-4},10^{-3}]$.  Odhaduji, ze se ale v tomto
pripade nejedna o matematicky text, takze mohou byt duvody, proc cisla uvest
v opacnem poradi -- v kombinaci se slovnim vyjadrenim "az" mi to pripada
v poradku.

Preji pekny den,
	Stepan Kasal