dvipdfm

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Wed Mar 6 10:49:53 CET 2002

On Wed, Mar 06, 2002 at 08:19:33AM +0100, Vladimír Náprstek wrote:
Dobrý den,

> Používám pro vytvoření pdf program dvipdfm. Včera jsem zkusil jeden dokument s vloženými obrázky (\includegraphics{}). A dvipdfm mi hlásí toto:
>
> Cannot include PS/EPS files unless you have and enable system() command.
>
> Nevíte, co tím myslí?
Myslí tím to, že nemůže jen tak vložit Postscript do PDF souboru,
a aby si ho mohl zkonvertovat například přes epstopdf do PDF, musí se mu
povolit spouštět programy (což je asi jako bezpečnostní díra
implicitně zakázáno).

Zkonvertujte si tedy obrázky do PDF sám, použijte
\usepackage[dvipdfm]{graphics} a v \includegraphics
nepoužívejte extenzi souboru s obrázky,

--ps