Jak na basnickou sbirku

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Tue Mar 5 18:02:58 CET 2002

On Tue, Mar 05, 2002 at 02:21:29PM +0100, Jiri Matyas wrote:
> tak trochu se toho chytam a chtel bych Vas poprosit
> zda-li s tim ma nekdo vice zkusenosti,
> pripadne kdo a jake parametry pouzival

K básničkám jsem se nedostal, ale mělo by snad stačit:

psnup -W10.5cm -H14.9cm -pa5 -2up vstup.ps vystup.ps

10,5 cm x 14,9 cm jsou rozměry na vstupu (W a H jsou velká),
pochopitelně, že místo a5 si dejte a4 (ale pak asi budete chtít
i více stránek). Pokud se Vám nebude výstup líbit, musíte se
pustit do pstops, který je podstatně mocnější, ale má trochu
složitější syntax. Zde Vám nezbyde nežli se podívat do manpage.
Pro ukázku tohle používám na tisk dvou letter stránek na jednu
výstupní letter.

	pstops -pletter '2:0L at .85(9in,-0.5in)+1L at .85(9in,4.5in)'

Příjemné TeXování přeji!

	Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Q: Is vi an easy editor to learn, is it intuitive?
A: Yes, some of us think so. But most people think that we are
   crazy.
	-- vi FAQ