Velikost pisma v tabulce

Mikulas Gangur Mikulas.Gangur at fek.zcu.cz
Tue Mar 5 14:13:44 CET 2002

Zdenek Wagner wrote:

> Kdyz zmenite velikost ZA \begin{table}, ale pred \begin{tabular}, melo by
> to fungovat taky.

Ano, takto to funguje. Ja ale v ramci definice prostredi menim pismo na
zacatku
prostredi a v ramci textu se muze objevit i table. Potom nevim jak to
udelat, nez
menit mezi table a tabular pomoci promene, kterou definuji na pocatku
prostredi, ale
tak daleko zase s LaTeXem nejsem. Jde to nejak inteligentneji ?

                             Mikulas Gangur