Problemy s windvi

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Thu Mar 14 10:41:23 CET 2002

Dobry den,

nainstaloval jsem na manzelcin Windowsi notebook TeXLive 6 a moc
hezky mi to funguje. Mam akorat dva problemy se kterymi si nejak
nevim rady:

- co mi opravdu Vadi ze nejsem schopen windvi z NTEmacsu (po
prislusnem Ctrl-C,Ctrl-C mi hrabne pocitac buhviproc na disketu
a pak se nestane vubec nic), nastesti jako kazdy dobry xdvi to
umi automaticky aktualizovat zmenene soubory, coz je v tomto
pripade prospesne.

- nainstaloval jsem si OFS a Lido; v latex-dvips ceste vsechno
funguje perfektne, ale kdyz se pokusim o pdflatex, tak je
vysledkem PDF s bitmapovymi fonty. Navic (i kdyz vymazu
prislusne radky z pdftex.cfg) mi pdflatex vzdycky hlasi, ze
nemuze najit csfontd.mapfile a rawfonts.map (a to i kdyz do
adresare "C:\Program Files\TeXLive\texmf\pdftex\config" vlozim
nulove soubory techto jmen). Nevite nekdo, co s tim?

Diky za kazdou radu

Matej