Nejnovejsi soubory s podporou pro cstex/cslatex

Kamil Toman ktoman at email.cz
Mon Mar 11 21:14:27 CET 2002

Dobry den!

	Ve standardni distribuci Linuxu Mandrake/RedHat balik tetex neobsahuje
podporu pro cstex/cslatex. Upozornil jsem autora RPM baliku (z
Mandrake), ze ktereho obe distribuce vychazeji a nastesti je dost
vstricny. Nerad bych se ovsem spletl v nejakych detailech, proto bych
tady chtel poprosit o presnejsi informace (nejlepe v anglictine), abych
je mohl preposlat (ASAP).

Uryvek:

*****

Since I'm trying to build the standalone package, better to do it as
good as possible.

I've looked at the .src.rpm archives you told me, but the czech thing
there
are already in TDS structure (the files comes from an archive
teTeX-texmf-beta-20000804.tar.gz, which is probably quite old, although
newer than
current 1.0.7 stable, but older than current tetex beta) but I would
like to be sure
all the needed files are included, and especially to include the latest
version.
I think the the latest things for cztech/czlatex are here:

http://math.feld.cvut.cz/olsak/cstex/
http://www.cstug.cz/cslatex/index.html
ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/web2c/

Can you do a quick survey to those pages too?
******

Samostatne baliky to budou z duvodu feature freeze distribuce, v pristi
verzi to zrejme uz bude soucasti baliku tetex.

Odpoved, prosim, preposlete rovnou na muj email. Dekuji!

--
Kamil Toman