Problem s tabulkama pri fo->dvi

Radek Hnilica radek at hnilica.cz
Tue Mar 5 07:59:47 CET 2002

In article <200202281617.g1SGHHB22472 at relay.felk.cvut.cz>, Tomas Bures wrote:
> Dobry den,
>
> XSL styly a zvlaste PassiveTeX maji s praci s tabulkami jeste jiste
> potize. Nicmene pokud budete chtit delat tabulky v DocBooku s pomoci XSL,
> tak vam mohu pomoci. Momentalne vytvarim v DocBooku dokumentaci k nasemu
> projektu a tabulky jsem potreboval. Proto jsem modifikoval styl pro
> PassiveTeX a upravil i XSL styly pro DocBook, takze mi ted vse dost
> dobre funguje.
>
> Uz jsem poslal nektere mail autorovi PassiveTeXu, ale zatim se mi neozval.
> Takze pokud byste to potreboval rychle, tak vam to mohu nabidnout jako
> [...]

nespecham, jedna se jen o me osobni dokumenty, takove poznamky.
Uvazuji ze bych je nekdy zverejnil na Webu, a taky je chci mit
u sebe vytistene.  Proto jsem zvolil DocBook.

> Jeste k tomu XMLTeXu. Samotny XMLTeX mi prilis nefunguje, ale pouzivam
> primo pdfxmltex, ktery ma vystup do pdf. Ten mi funguje vyborne. Myslim,
> ze cast vasich problemu bude zpusobena timto.

Ted jsem zkusil pdfxmltex, nedostal jsem se ani tak daleko jako s xmltex.
Jak jsem psal, zatim pouzivam pro tvorbu postscriptu dsssl s jade.
Jen se zajimam v jakem stavu je xsl a kdy poskytne lepsi vysledky nez dsssl.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>