Jak pisete cesky se znackami?

Jiri Lisicky lisicky at datis.cdrail.cz
Thu Jun 27 17:04:34 CEST 2002

On Mon, 24 Jun 2002 06:25:48 +0000 (UTC), milan at ucw.cz (Milan Vancura)
wrote:

> [...]
>vyrostu - z toho neustaleho prepinani mezi americkou a ceskou klavesnici. Proto
>bych se chtel zeptat, jak to delate? Obzvlast v LaTeXu se spoustou \begin{} a
>\end{} - mate na to nejaka klavesova makra v editoru? Nebo neustale prepinate?
>
>Omlouvam se, jestli nekomu pripadam jako z jine planety, zazil jsem mensi sok
>:-)
>
>Milan Vancura
>
>P.S.: Druha moznost: kdybyste nekdo vedel, jak vyrobit vlastni mapu klavesnice
>pro Windows, vcetne preprogramovani klaves jako CapsLock...
Měl jsem ve Win95, nějaké klávesové mapy od Martina Mareše. Byla tam i
programátorská klávesnice, kde česky byla jen horní číselná řada
kláves a háček/čárka. Ostatní klávesy zůstaly podle anglického
rozložení. Když jsem si dal programátorskou klávesnici v NT tak jsem
se nestačil divit co je to za paskvil.

V Linuxu v textovém módu jsem udělal klávesnici přesně tak jak si
přeju.
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky at datis.cdrail.cz           Vídeňská 15