dva typy rejstxmky

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova at ff.cuni.cz
Thu Jun 27 15:04:31 CEST 2002

Simona Kotlarova wrote:
> prosím, ví někdo, jak vytvořit dva odlišné rejstříky, např. rejstřík
> místních jmen a názvů a druhý rejstřík jmen osobních? Na ten jeden
> vím, že platí příkaz \index{}, ale jak vytvořit položky do toho
> druhého?
> Uznávám, že se to již loni tady někde mihlo, ale v archivu konference
> sem to hledala a nenašla. :-(
> Děkuji

Ve své disertaci jsem použila tohle:

\usepackage{index}
\usepackage{multind}
\newcommand{\Verb}[1]{\index{verb}{#1}}
\newcommand{\Index}[1]{\index{index}{#1}}
\renewcommand{\printindex}[2]{%
         \chapter*{#2}
         \markboth{#2}{#2}
         \addcontentsline{toc}{chapter}{#2}
         \begin{multicols}{2}
         \input{#1.ind}
         \end{multicols}}
\makeindex{verb}
\makeindex{index}

V textu jsem pak psala \Verb{sloveso} nebo \Index{obecný pojem} a na
konci práce bylo

\printindex{index}{Subject index}
\printindex{verb}{Verbs used in examples}

Zdraví

H.S.
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                          Institute of Theoretical