Styl pro almanach

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Jun 26 17:34:27 CEST 2002

On Wed, 26 Jun 2002, Libor Chocholaty wrote:

> Mohl byste mi lehce poradit, ve kterem zpravodaji? Taky se mi to bude hodit.

Ted narychlo z hlavy nevim, ale moje LaTeXova kucharka vychazi jako
nepravidelny serial. Uz dlouho zadny dil nebyl, takze vse uz je na
bulletin.cstug.cz dostupne v PDF. Jsou tam informace, ktere jsem ziskal
prevazne sam studiem latex.tex a dokumentovanych zdrojaku LaTeXu2e.

> Diky, Libor Chocholaty

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/