Vypusteni metadat z PDF souboru

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jun 24 17:34:14 CEST 2002

On Mon, 24 Jun 2002, Matej Cepl wrote:

> Dobrý den,
>
> chtěl jsem se zeptat, jestli nevíte o nějaké utilitě (nejlépe stažitelné
> z Internetu), která by byla schopna vymazat z PDF souboru informace,
> které se objeví v Acrobat Readeru v menu File/Document
> Information/General. Bohužel nemám právě přístup k plnému Acrobatu
> (který by to předpokládám dokázal). Máme tady několik PDF souborů, které
> jsou poslány na konferenci a autoři zapomněli, že je jejich jméno v tom
> souboru uloženo ...
>
> Děkuji za jakýkoli nápad

V nouzi postaci libovolny hexadecimalni editor, v linuxu mozna i textovy,
pokud si poradi s binarnimi daty. tyhle udaje jsou totiz v PDF textove
(aby se daly snadno a rychle najit i bez otvirani PDF). Je tam /Title
(nazev) /Author (autori). Staci obsah tech zavorek vymezerovat. Neni to
uplne ciste reseni, ale v nouzi je to pouzitelne.

> Matěj Cepl

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/