importovanie obrazkov do Latexu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Jun 24 10:19:05 CEST 2002

On Mon, 24 Jun 2002, Petr Olsak wrote:

> Pokud je to presne tak, jak pisete, co Vam brani pouzit neco, co se podoba
> nasledujicimu:
>
> cat jpgheader.ps obrazek.jpg jpgtail.ps > obrazek.eps2

Ja si navic nejsem jist, ze vkladani binarnich dat do EPS je vhodne. Dela
to sice rada programu vcetne Photoshopu a Distiller i GhostScript to bez
problemu prectou, ale stejne si myslim, ze s tim nekdy mohou byt potize.
Proto jsem si udelal vlastni programek v Perlu, ktery na nektere cinnosti
vola GhostScript a umi JPG obrazek vlozit beze zmeny jen zakodovany do
ASCII85, ale umi tez udelal Level1 verzi bez komprese pro pripad, ze RIP
neumi DCTDecode filter. Mohu poskytnout, mozna ho mam i tady, jen s
minimalni dokumentaci.

> ?
>
> Je to takovy hamburger :-).
>
> Petr Olsak