importovanie obrazkov do Latexu

Alexandr Malusek Alexandr.Malusek at imv.liu.se
Sun Jun 23 16:33:12 CEST 2002

Ladislav Dobias <dobias at labe.felk.cvut.cz> writes:

> Nevi nekdo, jak rici convertu, aby na JPEG nesahal?

Zbezne jsem prosel nekolik prispevku v archivu magick-users. Na
http://studio.imagemagick.org/pipermail/magick-users/2002-May/002711.html
se pise:

IM has never supported lossless JPEG manipulation.

takze to asi nejde. Ale bylo by prima, kdyby to slo. Nechcete pozadat
autory, aby to implementovali?

Jinak v archivech CTANu jsem nasel program jpeg2ps. Dokumentaci v
nemcine jsem necetl, nicmene podle velikosti generovanych souboru
soudim, ze kvalitu nezhorsuje.

> Ja jsem si vzdycky myslel (a stale si to myslim), ze format JPEG je
> pro fotografie velmi vhodny a hlavne, ze je "temer" optimalni, a
> tedy jiz nelze vpodstate jeste vice zmensit.

Prilis se o tuto oblast nezajimam, ale prave ctu popis DjVu na
http://www.djvuzone.org/. Mimo jine se tam pise:

DjVu vs JPEG: As stated above, DjVuPhoto produces files that are about
1/2 the size of JPEG for a similar quality.

Vice je na http://www.djvuzone.org/djvu/photos/jpgvsdjvu01/index.html

Alexandr.Malusek at imv.liu.se