Jak na tabulky, kde zahlavi neni oddeleno od zbytku

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Thu Jun 20 16:42:23 CEST 2002

Zdenek Wagner wrote:

> [...]

--- kraceno---

> Na to jsou stovky metod, zalezi na tom, co pouzivate. Pokud pouzivate
> LaTeX a chcete mit dvojite cary s ruznym typem krizeni, pouzijte
> hhline.sty.

Ba ba, pouzivam LaTeX, tedy snazim se ho pouzivat. Zatim jsem pouzival
plain, protoze tam je rada veci jaksi primocarejsi, ale rozhodl jsem se, ze
nebudu texty programovat -- doufam, ze mi s tim LaTeX pomuze. Hned jak budu
mit chvilku, tak se na to mrknu. Kdybyste vedel, kolik casu jsem nad tim
stravil a pritom stacil jeden dobre mireny dotaz.

S pozdravem, Libor Chocholaty