Skloneny paragraf

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Thu Jun 20 15:04:01 CEST 2002

Dobry den,

On Thu, 20 Jun 2002 10:11:32 +0000 (UTC), Anton Surda wrote:
> V subore cmsy10.mf dajte velicine slant hodnotu 0.25 (je to niekde na 20-30
> riadku).

nie, to nestaci.
cmsy10.mf includuje (pekne slovense slovo) subor mathsym.mf, ktory dalej
includuje symbols.mf.

V subore mathsym.mf sa pred includovanim suboru symbols.mf nastavi slant na 0.
Teda treba upravit aj mathsym.mf.

Domnievam sa, ze bude rychlejsie:
- alebo najst font, ktory obsahuje \S a existuje aj v slanted forme
- alebo pouzit pstricks a sklonit PS versiu fontu cmsy.

Dufal som, ze sa ozve nikto, kto vie viacej ako ja, lebo ja som tekmer nikdy
nepouzil TeX s inymi fonty ako CM a nikdy som (aspon vedomo) nepouzil pstricks.

Pekny den,
	Stepan Kasal