Skloneny paragraf

Milan Vancura milan.vancura at netcentrum.cz
Thu Jun 20 09:22:50 CEST 2002

> potreboval bych zjistit jak lze vysazet znak paragraf, ale aby byl
> skloneny. Neco jako {\slshape\S} jenomze takhle to nefunguje. Zkousel

Jelikoz je \S definovan pres \mathexcode278, tak je bohuzel zrejme, ze se
pouziva matem. font rodiny 2, cili cmsy. Takovy font (alespon co ja vim) je
krome zakladni verse jeste v tucne versi (cmbsy), ale italika neni, aspon ve
std. sade fontu pro TeX, nevim, jak jsou na tom ruzne AMSTeXovske sady fontu,
tam bohuzel nemam prehled, ale videl bych to jako jedinou nadeji.

Milan Vancura

P.S.
Reference:
Fonty v matematicke sazbe, TeXbook naruby, kap. 5.3 ; strana 167.