table v XML

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Jun 19 16:28:30 CEST 2002

On Wed, 19 Jun 2002, David Tesar wrote:

> Dobr,
>
> rad bych vas poprosil o pomoct ohledne tabulky v XML. V XML jsem velky
> zacatecnik, proto prosim o tomu adekvatni odpoved.
>
> Dotaz je jednoduchy - nemate nekdo chytrou definici tablky v XML, ktera
> by pak sla v XSL snadno prepsat pro LaTeX a zaroven pro HTML? Pokud byste
> nekdo mel i ta XSL pravidla, bylo by to uplne super.

DocBook pouziva CALS model pro tabulky a XSL pro HTML i LaTeX tam jsou.
Nejde to ovsem standardnimi verzemi XSLT procesoru. Je nutno doinstalovat
dalsi rozsireni, pricemz javovske classy pro bezne procesory jsou v
distribuci prilozeny. Ted uz nevim, zda jsem se na to dival do dokumentace
z DocBooku nebo do knihy, kterou jsem nasel nekde na webu, ale tabulky tam
byly popsany celkem dobre vcetne prikladu.

> Dekuji za pomoct a za odpovedi.
>
> David Tesar

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz