Zmena vypisu odkazu na subfigure

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Jun 12 07:20:50 CEST 2002

Klimes Marek píše:

> Dobry den,
> muzete mi nekdo prosim poradit s nasledujicim problemem ? Mam zmeneny
> vypis a cislovani obrazku na tvar: sekce.obrazek a problem je, kdyz se
> pomoci \ref{} odkazu na \subfigure{}, v tom pripade obdrzim jen cislo
> obrazku a subfigure ale uz tam chybi to cislo sekce. Jak zmenim tento
> vypis ? Ale aby vypis caption zustal tak jak je, napr. a) .., b) ...atd.
>
> Dekuji, Marek Klimes.

To se meni nastavenim \p at subfigure, je to podrobne posane v dokumentaci
i s priklady. Implicitne je

\let\p at subfigure\thefigure

Takze Vy byste mel definovat

\makeatletter
\let\p at subfigure\thesection
\makeatother

Tzv. current label pak bude \p at subfigure\thesubfigure, v obrazku
ale zustane jen \thesubfigure (presneji \@thesubfigure - viz ta
zminovana dokumentace), coz tusim chcete.
Zmeny byste mel tedy docilit upravou \thesubfigure a \p at subfigure.

Zdravi
          Jaromir Kuben