Font Lido STF

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Tue Jun 11 17:42:44 CEST 2002

On Tue, Jun 11, 2002 at 11:02:25AM +0200, Petr Mandys wrote:
> snzil jsem se na MiKTeXu nainstalovat font Lido. Vse funguje relativne
> dobre, az na to, ze se mi nesazi ceske znaky :( Taky me trochu prekvapilo,

Já mám za sebou 100% bezproblémovou instalaci Lido fontů do
tetexu na Linuxu a MikTeXu a TeXLive na Windowsech 98. Zkuste mi
poslat na osobní adresu tyhle věci:

- kam jste nainstaloval jednotlivé součásti balíčku (nebo do
  kterého adresáře, jste ho rozbalil),
- příklad souboru (malého), který jste se snažil přeložit ve všech
  stádiích (tj. .tex, .log, .dvi a .ps).

kouknu se Vám na to.

Hezký den

   Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Extremism in the defense of liberty is no vice; moderation in the
pursuit of justice is no virtue.
    -- Barry Goldwater (actually written by Karl Hess)