archiv a diakritika

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Mon Jun 10 17:20:56 CEST 2002

On Mon, Jun 10, 2002 at 08:45:06AM +0200, Petr Olsak wrote:
> Tak radikalni to s temi zuby zase neni. Preci jenom ten AT286
> pouzivam jen ve vyjimecnych pripadech. Svuj puvodni namet
> k problemu diakritiky jsem minil jako soukromy nazor, ktery (na
> rozdil napriklad od pana Janika) nikomu nechci vnucovat jako
> jedniny spravny.

Já také nemám nic proti, abyste si psali cesky, ale jenom mi,
prosím, nezakazujte psát pořádně.

Matěj

Matej Cepl, cepl.m at neu.edu

I believe in the power of prayer. It's been said: "I would rather
stand against the cannons of the wicked than against the prayers
of the righteous." The prayers of a friend are one of life's most
gracious gifts.
    -- George W. Bush at the 2001 National Prayer Breakfast