Cislovani kapitol do obsahu;

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Mon Jun 10 08:42:10 CEST 2002

Mate pravdu, je to tak. O vikendu jsem si s tim pohral a nakonec jsem pouzil
zaklady maker z TBN a doplnil jsem si je k obrazu svemu vcetne dalsich
uprav. Na tom se nic nenaspecha a nenazjednodusuje. To (zjednodusene), co mi
minule stacilo, by ve slozitejsich pripadech neslo pouzit. Veci se maji
delat poradne uz od zacatku, pokud to jen trochu jde.

Dekuji vsem a preji hezky den

Josef