Jak spravne na tabulky?

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Sun Jun 9 22:56:38 CEST 2002

On  9 Jun, Petr Mandys wrote:
> Kdyz napriklad budete sazet tabulku s namerenymi hodnotami,
> ktera bude mit 10 sloupcu a dvacet radku a neudelate do ni
> svisle linky, bude zkratka vypadat divne... :-)

Je mozne, ze jsem jeste zadnou tabulku, ktera by nezbytne
vyzadovala svisle cary nepotkal, na druhou stranu autor booktabs
tvrdi, ze ve chvili, kdy citite neodolatelnou potrebu udelat
svislou caru, tak je pravdepodobne na case uvazovat o dvou
tabulkach. Nechavam na Vas.

Matej

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

Extremism in the defense of liberty is no vice; moderation in the
pursuit of justice is no virtue.
    -- Barry Goldwater (actually written by Karl Hess)