Jak spravne na tabulky?

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Sun Jun 9 21:32:28 CEST 2002

Dobry den!

Videl bych to tak, ze neni tabulka jako tabulka...

Kdyz napriklad budete sazet tabulku s namerenymi hodnotami, ktera bude mit
10 sloupcu a dvacet radku a neudelate do ni svisle linky, bude zkratka
vypadat divne... :-)

Ale kdyz posilate vypis z bankovniho uctu se dvema sloupci a tremi radky,
tak je mnohem vhodnejsi zadne svisle (a dokonce ani vodorovne) cary
nedelat (Vodorovnou jen jednu nahore oddelujici hlavicku od vyznamovych
poli a pripadne jeste dole, to zalezi uz ciste na vasem vkusu.)

S pozdravem

	PM