rectina

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Jun 7 10:58:22 CEST 2002

On Thu, 6 Jun 2002, Josef Krob wrote:

> Dobrý den,
>
> po dlouhe dobe musim zase neco sazet recky (v ceskem textu recke
> vyrazy) a tak jsem se dival, co je noveho (naposledy jsem aktivne
> pouzival ygreek) a trochu se mi z toho zamotala hlava. Muzete mi nekdo
> doporucit nejake - nejlepe instantni - reseni, ktere by umoznovalo
> _v ceskem textu napsat snadno \recky{S'okrates}_ atd.?
> (reseni pro latex)

Ja jsem nasel na CTANu dva baliky, ktere byly dost podobne. Uz nevim,
ktery z nich jsem nakonec pouzil, musel bych se doma podivat do zdrojaku.
Nicmene text u me doma napsala prekladatelka, ktera nejen ze nikdy predtim
nevidela TeX, ale byla zvykla, ze text napise rukou a nekdo to po ni
prepise. A presto byla schopna to po dvouminutove instruktazi napsat.
Myslim, ze i na ygreek jsem se dival a nevypadal nijak slozite.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/